× Avatar
ورود به وبینار

مدیریت اتاق

پس از ایجاد و ورود به وبینار به محیط اتاق وبینار منتقل می شوید. این اتاق شامل بخش های ذیل می باشد:

با توجه به شماره هایی که در تصویر درج گردیده است:

1- در این بخش افرادی که در وبینار شرکت کرده اند نمایش داده می شود و در واقع مدیریت کاربران حاضر در اتاق در این بخش انجام می شود.

با کلیک برروی نام هر کاربر منوی زیر باز می شود که می توانید دسترسی کاربر مورد نظر را تغییر داده و یا کاربر را از اتاق اخراج نمایید.

جهت مدیریت گروهی کاربران (بستن میکروفن همه کاربران، قفل کردن همه کاربران و …) برروی آیکن چرخ دنده بخش کاربران کلیک کنید و از منویی که باز می شوم آیتم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با کلیک برروی آیتم قفل کردن کاربران، باکس مدیریت گروهی کاربران باز شده و می توانید دسترسی کاربران را در این بخش تنظیم نمایید.

2- در بخش گفتگوی عمومی، همانند یک چت روم، مکالمات نوشتاری کاربران را نمایش می دهد.

3- کلیه ارائه ها در این بخش انجام می شود. این بخش همانند یک تخته ارائه می باشد که ابزار های اشاره گر، مداد، اشکال هندسی و متن را در اختیار ارائه دهنده قرار می دهد.

4- جهت ضبط جلسه در این بخش برروی دکمه “شروع ضبط” کلیک کنید.

30 تا 60 دقیقه پس از اتمام جلسه لینک جلسه ضبط شده را می توانید در بخش “آرشیو وبینار” مشاهده نمایید.

5- جهت ایجاد نظرسنجی، بارگزاری فایل ارائه و یا نمایش یک ویدیو بر روی دکمه آبی رنک + در پایین صفحه کلیک کرده و آیتم مورد نظرتان را انتخاب نمایید

با کلیک بر رروی “بارگزاری فایل ارائه” فرم بارگزاری فایل باز می شود و فایل مورد نظر خود را از طریق فرم مذکور بارگزاری کرده و برروی بارگیری کلیک کنید تا فایل در تابلو ارائه اتاق شما درج شود.

جهت اشتراک صفحه نمایش، وب کم و میکروفن بر روی آیکن های ذیل کلیک نمایید