پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / کار ویژه / رصد / فرمان رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا/ احتمال حمله بیولوژیک

فرمان رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا/ احتمال حمله بیولوژیک

بسمه‌ تعالی
سردار سرلشکر باقری
با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه‌ی کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده‌اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه‌های لازم نیز بپردازد.

تقسیم وظائف و مأموریتهای سازمانها و بخشهای نیروهای مسلّح از وظائف این قرارگاه است. این قرارگاه باید در هماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت و درمان عمل کند.

این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید.

امید است با هدایت الهی و پشتیبانی ویژه‌ی حضرت بقیه الله ارواحنا فداه ملت ایران همواره پیروز و برخوردار از امنیت و سلامت باشند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/9952

مطلب پیشنهادی

خنده های عاشقانه

این خنده ها نشان می‌دهد که تاریخ راه درستی را رفته است، تا بیداری ملت ها تا بیداری وجدانها علیه ظلم و استکبار، تا امروز.... قربون لبخند های عاشقانه همتون به یاران خراسانی در ایتا بپیوندید: ارسال عدد 8 به سرشماره 30001572

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code